BSO

Informatie BSO

Cruquius-school-haarlem-koninginnebuurt-leidschebuurt-op-stoom-logo

BSO Cruquius
Ver hoeven we niet te lopen, we schuiven gewoon een deur op. Fijn zo’n BSO in school. En wat voor BSO trouwens! Je kind mag bij ons van alles uitproberen en ontdekken. We bouwen torenhoge torens van  Kapla, maken kunst uit restmateriaal en dan heb je nog het schoolplein waar we ons kunnen uitleven. Van een beetje regen deinzen we niet terug, maar giet het van de regen dan hebben we de gymzaal om de benen uit ons lijf te rennen.

BSO Cruquius  is van maandag t/m vrijdag geopend vanaf het moment dat school sluit tot 18.30 uur. Op studiedagen en in schoolvakantie is de BSO geopend van 07.30 tot 18.30 uur.

Ook voor jouw kind?
BSO Cruquius is er voor kinderen van de Cruquiusschool. Zij kunnen ook naar de tussenschoolse opvang van Op Stoom.

Verder werken we samen met opvangorganisatie Geelwitjes, die hun opvang op een andere locatie verzorgen. Zij halen de kinderen op onze locatie op en brengen de kinderen dan naar hun eigen locatie. Er wordt momenteel gezocht naar meer organisaties om te voorzien in de behoefte van onze groeiende school.

Black-crown-cruquiusschool.png

Geelwitjes

Alle dagen organiseren we veel activiteiten!

Meer medewerkers op minder kinderen=meer aandacht voor je kind!

Sport, spel & creatief en nog veel meer.

Bouwhoek, Legotafel, Poppenhoek, Kunstatelier, Huttenhoek……

Vrijdag is “The special day of the week” met gemiddeld om de twee weken Streetjump of andere “grotere” activiteit.

Nog een voordeel, neem je de woensdag en of vrijdag af dan krijg je voorrang op drukke dagen op de wachtlijst.

Vrijdag is er GEEN wachtlijst!

023-5515702 / info@geelwitjes.nl

BuitenspelHaarlem

Milan en Nijs, merkten tijdens het coachen en trainen van voetbalteams dat veel kids het leuk vinden na schooltijd actief buiten bezig te zijn. En zij zelf ook!

Vandaar dat ze BuitenSpel Haarlem zijn begonnen.

Een sport- en spelbedrijf waar kids van 6 tot en met 12 jaar twee middagen per week terecht kunnen voor de leukste buitenactiviteiten!

Zij onderscheiden ons door zo veel mogelijk buitenactiviteiten te doen, zoals verstoppertje spelen, lasergamen of voetballen!

Slecht weer? Dan hebben ze uiteraard ook binnenmogelijkheden.

ELKE DINSDAG EN DONDERDAG – van 14:30 tot 18:30

BuitenSpel Haarlem